Seiskarinkoira foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

"epävirallinen" seiskaritapaaminen turussa?! kiinnostuneita?

Siirry alas

"epävirallinen" seiskaritapaaminen turussa?! kiinnostuneita? Empty "epävirallinen" seiskaritapaaminen turussa?! kiinnostuneita?

Viesti  eLLu Ke Helmi 22, 2012 3:53 pm

moikka kaikille.

tuolla fbssä seiskarinkoira ryhmässä justiinsa harmittelin kun en ikinä pääse noihin tapaamisiin kun aina olen lauantaisin töissä. minulla olisi nyt ehdotus!

jos vaan kiinnostuneita löytyisi voisi tuonne turun seudun koirakeskukseenkin järkätä jonkin sorttista tapaamista.?!? siellä hyvät tilat. aina lämpimät ja kuivat. hyvien väylien varrella joten helppo vähän kauempaakin tulla. jotain agilityjuttujakin löytyy niin niitäkin varmaankin saa käyttää. siellä on nimittäin jotain rotuiltoja ennenkin pidetty. tietty siitä jonkun sorttinen vuokrakin on maksettava mutta eipä näyttänyt hirveän kalliilta. ja jos olisi enemmän kiinnostuneita niin halvemmaksi tulee. kouluttjankin saa sinne jos haluaa jotain kysyä (maksaa tietenkin erikseen) tai jotain harjoitella esim. tokoa, agilityä, näytelyjuttuja. sen voisi tietenkin myös pitää maksullisena esim. rotuesittelynä, jotta ulkopuolisetkin voivat pienestä maksusta tulla sisälle tutustumaan rotuun. ja jos sinne jonkun saisi kerhostakin pitämään jotain esittelyä?! sinne voisi jotain seiskarinkoirakerhon juttujakin laittaa esille ja kerholle tienata jonkun pienen rahan, myymällä paitoja, pinssejä mitä niitä "fanituotteita" sitten onkan..

mitä mieltä porukat on?! onko ollenkaan kiinnostuneita? olisin itse nimittäin todella kiinnostunut tapaaman muita seiskareita muttakun todellakaan en ikinä pääse lauantaisin noihin tapaamisiin..!!

eli levittäkää sanaa eteenpäin hyvät ihmiset niin otetaan selvää jos saataisiin jotkuk kekkereet pystyyn!
muutenkin ideotakin voi kirjoitella!! Laughing
eLLu
eLLu

Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 38

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa