Akun epilepsia
Sivu 1 / 1
Akun epilepsia
En ollut ihan rehellinen.Akun isä Otto sai jonkun sortin kohtauksia.Mamman pikkuinen sai taas kohtauksen.Soitan lääkärille pyhien jälkeen.Lääkepitoisuus on siinä rajoilla.En uskalla yksin lisätä sitä.Olen miettinyt eutanasiaa.Itkenyt olen paljon.Suru puserossa:(
Koirahullu- Viestien lukumäärä : 13
Koirahullu
Akulle kuuluu hyvää:)Lääkkeet puree.Mamman vauva on yhtä herja,kuin ennenkin.Kasvattajan kanssa ollaan ystäviä edelleen.Ainut murhe on ainainen nälkä ja lihominen;(Aku on kasvattajan lempilapsi.Todella viisas koira.Pärkkeleen leuhka otus:)On tavannut isänsä,äitinsä ja siskonsa äskettäin.Metsässä liikutaan Akun kanssa usein.Rakastaa mammaa:)Varastaa ruokaa,rähjää vastaantulijoille.Herkkä,tietää mielentilani.Maailman
ihanin Seiskari:)
ihanin Seiskari:)
Aku
Aku voi hyvin.Edellinen kohtaus tuli tammikuussa.Olemme erähenkinen perhe.Aku pääsee metsään ja uimaan.Aku oli tänään pitkässä hihnassa.
Tuli uimaan mamman kanssa:)Nämä helteet kiusaa Akua:(Minä kuljen suihkupullon ja kylmäkallen kanssa Akun perässä.Mulla on hienoja kuvia
Akusta.Kasvattaja sanoi,että Aku kaunein seiskari:)Tietysti:)Akun veli on valittu kauneimmaksi seiskariksi.Täällä on niin hiljaista.Hitto,kun osaisin laittaa videoita ja kuvia Akusta.
Tuli uimaan mamman kanssa:)Nämä helteet kiusaa Akua:(Minä kuljen suihkupullon ja kylmäkallen kanssa Akun perässä.Mulla on hienoja kuvia
Akusta.Kasvattaja sanoi,että Aku kaunein seiskari:)Tietysti:)Akun veli on valittu kauneimmaksi seiskariksi.Täällä on niin hiljaista.Hitto,kun osaisin laittaa videoita ja kuvia Akusta.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa