Seiskarinkoira foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Akun epilepsia

Siirry alas

Akun epilepsia Empty Akun epilepsia

Viesti  Koirahullu Su Huhti 04, 2010 12:52 pm

En ollut ihan rehellinen.Akun isä Otto sai jonkun sortin kohtauksia.Mamman pikkuinen sai taas kohtauksen.Soitan lääkärille pyhien jälkeen.Lääkepitoisuus on siinä rajoilla.En uskalla yksin lisätä sitä.Olen miettinyt eutanasiaa.Itkenyt olen paljon.Suru puserossa:(

Koirahullu

Viestien lukumäärä : 13

Takaisin alkuun Siirry alas

Akun epilepsia Empty Koirahullu

Viesti  Koirahullu Pe Huhti 08, 2011 2:17 pm

Akulle kuuluu hyvää:)Lääkkeet puree.Mamman vauva on yhtä herja,kuin ennenkin.Kasvattajan kanssa ollaan ystäviä edelleen.Ainut murhe on ainainen nälkä ja lihominen;(Aku on kasvattajan lempilapsi.Todella viisas koira.Pärkkeleen leuhka otus:)On tavannut isänsä,äitinsä ja siskonsa äskettäin.Metsässä liikutaan Akun kanssa usein.Rakastaa mammaa:)Varastaa ruokaa,rähjää vastaantulijoille.Herkkä,tietää mielentilani.Maailman
ihanin Seiskari:)

Koirahullu

Akun epilepsia Empty Aku

Viesti  Koirahullu To Heinä 28, 2011 7:43 pm

Aku voi hyvin.Edellinen kohtaus tuli tammikuussa.Olemme erähenkinen perhe.Aku pääsee metsään ja uimaan.Aku oli tänään pitkässä hihnassa.
Tuli uimaan mamman kanssa:)Nämä helteet kiusaa Akua:(Minä kuljen suihkupullon ja kylmäkallen kanssa Akun perässä.Mulla on hienoja kuvia
Akusta.Kasvattaja sanoi,että Aku kaunein seiskari:)Tietysti:)Akun veli on valittu kauneimmaksi seiskariksi.Täällä on niin hiljaista.Hitto,kun osaisin laittaa videoita ja kuvia Akusta.

Koirahullu

Akun epilepsia Empty Vs: Akun epilepsia

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa